همشهری‌آنلاین: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی نیشابور گفت: به دنبال درخواست یکی از خانم‌های متقاضی فعالیت در امر رانندگی اتوبوس‌های این سازمان، جلساتی با هیأت مدیره و شورای اسلامی شهر برگزار شد و به دنبال موافقت آنها، مقدمات فعالیت این خانم در سازمان اتوبوسرانی فراهم شد.

به گزارش ایونا، وی افزود هم اکنون این راننده در مسیر دانشگاه آزاد اسلامی به امر جابه جایی دانشجویان می‌پردازد.

وی گفت: همچنین آزمونهای مختلف توسط کارشناسان راهنمایی و رانندگی از این متقاضی به عمل آمد و مورد قبول واقع شد. برای نظارت بیشتر بر کار اتوبوسها و رانندگان آنها نیز 6 نفر بازرس رسمی سازمان با لباسهای متحدالشکل در نظر گرفته‌ایم که فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده اند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی نیشابور همچنین از ایجاد خط جدیدی برای اهالی ساکن در روستای دهنو از توابع بخش مرکزی نیشابور خبر داد و افزود: با پیگیری های شورای اسلامی شهر، شهردار، فرمانداری و موافقت هیأت مدیره این سازمان و همچنین همکاری اهالی منطقه، خط جدید اتوبوسرانی از میدان امام خمینی(ره) تا دهنو خالصه ایجاد و اهالی این منطقه می‌توانند از خدمات این سازمان استفاده نمایند.

وی گفت: در حال حاضر دو دستگاه اتوبوس در این منطقه مشغول به فعالیت و خدمات رسانی است که در صورت استقبال اهالی، این تعداد افزایش خواهد یافت.

کد خبر 68758

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خانواده

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز